sanneback

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av sanneback - 17 januari 2012 20:09

är riktigt seg just nu :/ fast jag sov riktigt bra, ingen lång dag på skolan...

men man blir seg av att åka buss fast man kan sova,

kom hem tidigare än vad jag skulle, hade ingen mekanik..

men fick låna mimmis bil så jag kunde handla en massa mat! tomt i kylskåpet..

så tackar för lånet!! :)


   


Det vart lite skillnad, plus en massa i frysen och skafferi! handla över 1000 kr så nu finns det käk!

ska diska undan all disk snart också, har även plockat kläder och så!

tror jag ska köra på tvättning på torsdag och städning på fredag! så hela helgen blir lugn och skön :)


s.

Av sanneback - 17 januari 2012 10:19

skolan igår var riktigt givande! gjorde två kapitel på trefas, gjorde klar en massa dokument som skulle skickas in, sedan var det en kille från vestas som prata, och han fick man mer information om hur en dag såg ut för en tekniker, och det gör bara en till att fixa klart skolan så bra som möjligt :)
sedan blev det ett pass bodypump! sjukt skönt..

har precis duschat, vart på gymmet och träna lite för ikväll kommer jag hem så sent, plus så måste jag handla en massa, det är alldeles tomt i köket på allt !
idag blir det lite ellära sedan mekanik! svetsning på g igen, det är riktigt kul men inte det lättaste!

nu ska jag laga lite lunch innan jag sticker till bussen!


Måste verkligen klippa mig, fixa färgen också, ska se om det finns någon tid att boka!


 


gullig bild på joel och ramzi :)

s.

Ovido - Quiz & Flashcards