sanneback

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av sanneback - 4 januari 2012 21:02

är lite små trötter, fast har inte gjort extremt mycket dessa dagar,

cecilia kom förbi igår en sväng, alltid trevligt att prata av sig lite, tvättade upp den stora tvätthögen, sedan träning! blev löpning och massor av stretcha, har nämligen träningsvärk från bodypump sedan i måndags!
blev lite träning idag också, kunde inte löpa, hade typ håll som inte gav sig,

så det blev 3 kilometer rodd, och 20 min crosstrainer, plus mage!

stack på willys och handla, lagade cilie con carne, blev en aning mycket men det får bli matlåda.

annars har jag kollat tv och film, inte mycket mer spännande,

det är även bara 4 dagar tills skolan drar igång också, känns lite tungt faktiskt,

men bara jag kommer igång så ska det nog funka!
dock kommer jag komma hem till 7 två till tre dagar i veckan, vilket är mindre roligt!

men så är det, känns bara så segt för det kommer minska min träning och det vill jag verkligen inte nu när jag kommit igång med den, ska även se om det blivit något resultat, för det blev ju lite för mycket av det goda (alkohol) i somras som är förhoppningsvis borta snart!


 

men denna som jag drack i thailand var så sjukt god !

ne nu ska jag sova,

s.

Ovido - Quiz & Flashcards