sanneback

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av sanneback - 2 januari 2012 17:21

    


åt nyss middag, består av kokade morötter, gurka, ägg, korv och mack!

detta är något som jag tycker är så sjukt gott! brukar alltid äta detta hemma på söndagarna till frukost fast har då skinka istället för korv,

så nu är jag mätt och belåten, vilar nu en stund på maten för att sedan ge mig mot gymmet!
idag ska jag lägga på lite mer på ben och ta det lugnare med armarna mina :P
städat och klart är det, ska tvätta upp allt i veckan, och damtorka,

han även plugga också, skönt men har lite kvar men det får bli en annan dag!

imorgon kanske cecilia kommer förbi också :)


har nog inge nyårslöfte, dock ska jag försöka vara nykter tills jag fyller år, den 12 februari!

känns lite som om att man dricker bara för att dricka ungefär..bara för att man inte har något annat för sig på helgerna, men man kan ju göra saker utan alkohol vad jag vet ;)

men får se hur jag lyckas vara de, skulle inte förvåna mig om det blir utgång i helgen! haha


s.

Av sanneback - 2 januari 2012 11:51

1012 och 2 januari!

jag hade alla fall en kanon nyårsafton fast det inte var speciellt planerat :)
käka middag med mamma och magnus, sedan åkte vi till malin och var med folk!
hade det mycket trevligt,

         
Hundarna var så klart med också :)

Joel fick vara hemma en dag extra, men nu har vi lagat matdosor så han klarar sig i veckan, åkte för en stund sedan och jag ska städa bort julen, är ganska nöjd nu på den!
ikväll blir det bodypump! som jag längtat... dock har jag träningsvärk i armarna efter gymmet i lördags, men det gör inte så mycket, skönt är det allt!
nu ska jag fortsätta att städa, lång dag framför mig haha


s.

Ovido - Quiz & Flashcards