sanneback

Alla inlägg under december 2011

Av sanneback - 7 december 2011 20:33

idag så har jag varit på skolan, haft administration och engelska...

fick ytligare 2 nya uppgifter på administrationen, riktigt segt för att det är en och en halv vecka kvar tills vi slutar för i år, plus så har vi prov i ellära, redovisning i eldkompetens och mät-styr och reglerteknik.

lite småjobbigt för jag hoppades att man kunde koppla av på lovet, och även jobba lite!

får se hur dagarna rullar på,

ska försöka göra riktigt mycket imorgon, ledig imorgon!

ska även försöka städa, tvätta blir det också! göra det rent och fint innan helgen :)


joel hade lagat supergod mat då jag kom hem, skönt att äta i ganska normal tid och inte behöva ställa sig att laga det första man gör när man kommer hem halv sex...

fick skjuts på gymmet, det blev 20 min crosstrainer, 50 minuter löpband, 8 kilometer totalt!

imorgon ska jag nog köra två pass, ett bodypump på morgonen och lugnt löppass på eftermiddagen med anna :)

nu ska jag kika film med joel och sedan ska jag sova! trött



s.

Av sanneback - 6 december 2011 14:03

känns som att dagarna går extremt sakta just nu..

massor av plugg men har ingen energi att göra det som ska göras...

dock är det bara 10 dagar kvar innan jullov vilket ska bli riktigt skönt! och jag hoppas på att få jobba så mycket som möjligt, för det behövs verkligen! och så klart göra något annat än skola.


igår när jag åkte buss hem så kom vi till bron från lit, i backen efter bron satt det fast 5 lastbilar men släp! dom kunde inte ta sig upp för halkan.. haha

hade ingen ork för träning egentligen, men lyckades masa mig iväg ändå vilken var skönt!

idag blir det träning med anna :)

drömde en helt underbar dröm inatt! att jag var i thailand och skulle stanna där i tre veckor,

fan vad skönt det hade varit att få åka tillbaka,

bara kunna slappa, sola och bada i underbart vatten :)


 


s.

Av sanneback - 3 december 2011 15:23

december och ingen snö ute... men idag nu på eftermiddagen har det börjat komma lite, hoppas att den stannar nu så vi kan få en vit december alla fall :)
varit ledig hela veckan, plugga med anders och jocke i torsdags för att förstå mig på elläran, gick ganska bra!

tränat hela veckan vilket har varit riktigt skönt!

igår så testade jag på bodyvive, inte riktigt min smak just för att jag har ingen koordinationsförmåga tillsammans med musik, men måste ju testa på! idag körde jag bodypump, riktigt skönt! hängde på lite extra vikter idag för att ta ut mig, och det känns i kroppen, blev även 3 kilometer på rullbandet, men i lugnt tempo!


igår på kvällen så kika jag och joel på idol, dock tycker jag att molly förtjänade en plats i finalen och inte amanda! men det blir nog bra ändå! sedan kom mamma och magnus en stund efter de, snacka och så :)


 


bild jag tog på dom i thailand, :)

ikväll ska jag umgås med cecilia, stina, mette, sara och josefin... får se hur kvällen blir :)
imorgon ska jag plugga! måste plugga men just nu känns det som att man har gått på "jullov"...


 


sedan i somras! härligt som fan !

s.

Ovido - Quiz & Flashcards