sanneback

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanneback - 8 oktober 2011 08:13

Allt går bra ochlägenheten börjar att ta form :)målat om i köket så nu ser det alla fall mycket bättre ut än vad de gjorde innan, tapeter ska väl upp så småningom men det får nog ta ne stund till! förra helgen var vi ju hos mamma, och bilder från en skön prommenad på lördagen :)


  

         


      

   
Ikväll ska vi ha lite fest, kommer bli trevligt :) annars idag ska jag sätta mig och plugga ellära nu på morgonen och städa! dock för städningen vänta tills joel vaknar,


s.

Av sanneback - 1 oktober 2011 18:46

veckorna och dagarna rullar på som bara denn, hunnit mycket i skolan och flyttat till stan:) i veckan var vi i gåxsjö och hade höghöjdsträning.


          

                      


 

        


                    

Lite bilder på dom tre dagarna vi höll på :)

Flytten till stan har gått bra, möblerna är superfina vi köpte på ikea dock är tapeterna mindre roliga men dom ska vi ändra på sedan :) just nu är vi hundvakt till mamma och magnus för att dom är i stockholm, så är i klösta hela helgen! fixat även ett träningskort på fristilen i torsdags, just för att det är nära och känner mig tryggare att träna så än att springa ute i stan, och så är det vinter snart och mindre kul att springa ute, och ingen basket i år så måste jag hålla igång! jag saknar det som fan , men men... nu blir det kika tv och ta det lungt :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards