sanneback

Alla inlägg den 2 september 2011

Av sanneback - 2 september 2011 20:31

det blev den springtur istället för en promenad, tängte ta med mig abbe men han var för lat, då fick buck följa med och helt plötsligt blev abbe pigg och bägge fick helt enkelt följa med :) det blev pejl på buck just för att han kan ju sticka vart han vill med tanke på att han jagar älg, men han höll sig med mig och abbe, dopp i älven efter så klart :) tog en sväng till pappa och kameran fick följa med, 


     

nu är det fotboll som gäller! dock suger domaren för han har tagit två riktigt dåliga beslut! som till och med jag ser som inte spelar speciellt mycket fotboll!


s.

Av sanneback - 2 september 2011 14:56

två veckor på skolan och det känns forfarande bra :) så lite plugga ska jag försöka att göra i helgen också! annars ska jag bara ta det lugnt, jag vill på bilbingo innan det blir vinter men får se om det blir av i helgen!


bilder från förra helgen!


 

                        


blev inte så mycket mer bilder från lördagen :) ska lägga upp bilder sedan sweetcamp också men orkar inte idag... fick några bra bilder från igår när jag stack ut med kameran,


           

annars så ska jag nog ta en promenad i detta finväder vi fått idag, fast det var 4 grader vid sju tiden imorse! dock känns det verkligen att de är höst nu!


s.

Skapa flashcards