sanneback

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

22 augusti

Av sanneback - 22 augusti 2011 19:07

haft så sjukt roligt i helgen alla fall! fredag fest med lena och sandra, sedan dundrade killarna in och lilla sofia ;) det blev marite och dans! på lördag så funderade jag och sandra om vi skulle haka med lena och sofia på dans i aspåsnäset, dock kan inte jag eller hon dansa, men vi besluta oss för att dra dit!

var hemma hos mig i klösta spelade ölspelet på två..., sedan skjutsa joel dit oss, ganska mycket folk och jag hade det så sjukt roligt! jag, sandra, korv och rosé :)

plus så lyckades vi ta oss ut på golvet och köra en dans! haha har några bilder sedan helgen , ska lägga upp dom när jag orkar..


annars idag var det första dagen i "skolan", det verkar vara riktigt roligt och spännande, göra saker man aldrig gjort förut!  det är även två som jag typ känner som kommer från stan ska gå, då slipper jag vara själv! plus så är det en tjej till som ska gå.. men det verkar vara bra hittills, dock kommer man vara i skolan alla dagar, det är ganska mycket man ska klämma in under två år.. så får se hur det blir, om det finns en lägenhet ledig ganska snart tar jag nog den, annnars får jag bita ihop och åka emellan! imorgon ska vi till havsnäs och kolla på vindkraftparken och bara kolla runt där vi kommer att vara undet utbildningen...


 

herr Sjölund <3 ställer upp i vått och torrt!

s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards