sanneback

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av sanneback - 17 augusti 2011 22:49

funderingar till 1000! men kommer ingen vart med dom,


 

s.

Av sanneback - 17 augusti 2011 16:35

redan onsdag, dagarna går fort fast man inte gör så mycket... fast idag har jag ändå lyckats tagit mig ut på en promenad och varit till erika med sofia.. pratat och bara haft det skönt :)

min bok kom med posten också, vindkraft i teori och praktik.. känner mig nervös men det ska nog gå bra, dock känns det jobbigt att inte veta hur allt kommer se ut, men förhoppningsvis kommer man få reda på det på måndag. vill veta om hur mycket man kommer vara i "skolan" och hur mycket man ska läsa själv, på så sett kan jag planera om man ska pendla hela tiden eller om man ska flytta dit om det blir så att man ska vara och ha undervisning varje dag... mycket att tänka på! imorgon ska joel hjälpa mig att hitta kläder till detta, och på fredag ska jag och fixa ett läkarintyg om att få jobba på hög höjd, :)


s.

Skapa flashcards