sanneback

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av sanneback - 25 juli 2011 11:04

fredag, broman fyllde år, så vi var först hos ramzi med alla som brukar vara med! sedan blev det stråket och hade det riktigt kul!

lördag, blev det utgång med cecilia, mette och stina :) käka middag hos mette sedan blev det stråket, också sjukt roligt :)

söndag, blev det middag med hjärtat på sir wingston! och fan vad gott det var :) 


 


jo plus så har jag kommit in på skolan! och jag ska gå den, det känns forfarande bra när jag tänker på den! dock är det ju med flytt och sånt! känner mig en aning stressad och småförvirrad, jag har ingen aning om hur man gör med studielån och sånt! det fixar sig säkert, men ändå ! ikväll ska jag vara med lena och sandra, och det blir ju stråket så klart :)

tänker så klart på alla i norge också! vilken sjuk jävla människa! det värsta med allt att han är ju inte färdig än med tanke på att han ville ha öppna dörra på häktningsförhandlingarna där han kommer förklara varför han gjorde som han gjorde inför alla! men förhoppningsvis kommer han inte leva länge i fängelset med tanke på att han kommer vara en sån hatad person!!! 

s.

Skapa flashcards