sanneback

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av sanneback - 22 juli 2011 10:35

stååååket börjar idag! och nu blir det kalas :) idag fyller broman år så han ska grattas först, sedan bär det av ner till stråket! kommer som vanligt vara med härligt folk och bara hoppas på att vädret håller!


                                          


igår var jag med cecilia som kom hem till mig, vi gick ner och satte oss vid älven och jag tog mitt första dopp! sjukt kallt... annars prata vi mest skit och hade de mys! igår blev det även en fjärde kur med kortisontabletter... är ganska less på detta nu att det aldrig är riktigt bra, men det positiva är att jag fått en kallese till lungenheten, och hoppas att dom kan hjälpa mig med detta! annars kommer jag hata sommaren om dom ska hålla på såhär... 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards