sanneback

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av sanneback - 20 juli 2011 16:41

igår spenderade jag kvällen hos erika med sofia, erikas lilla elin fyllde 1 år för några dagar sedan, så grattade henne ! men det var mycket mysigt, och träffas oftare tycker jag verkligen att vi ska göra :) nu är planten äntligen klar! och pengarna sitter redan på kontot! hela 14000, och jag är mer än nöjd! fast det var pest och så sjukt tråkigt men det gör inget, extrapengar gör inget :) har varit till stan och lämna in af...hatar dessa papper! förstår inte varför man inte kan göra det vi dator istället?! och jag kika in på hm och hitta denna klänning för 75 kr, men lite väl lång för korta mig, så tog symaskinen och sydde lite!


                       före   efter    


nu ska jag ut och springa en snabbis, sedan blir det grilla hemmagjorda hamburgare :)


s.


Skapa flashcards