sanneback

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av sanneback - 14 juli 2011 22:40

börjar få ont i huvudet, tror jag druckit förlite vatten i denna värme! ska snart lägga mig, imorgon blir det jag som både öppnar och stänger, har nämligen ett barn imorgon som jag är själv med! kommer gå super, men vad hittar man på? vi får gå på en promenad och bara ta det lugnt så här innan ledighet :) kvällen har varit underbar! älskar detta väder, älskar klösta såna här sommarkvällar.


     

           


 

min tatuering, ja och jag älskar den också ! 


 

godnatt


s. j<3

Av sanneback - 14 juli 2011 18:14

imorgon är det sista dagen på dagis sedan är det två veckors ledigt :) dock blir det ju plantsättning någon dag... men det blir ju stråket snart och då ska jag vara där!

om en stund ska jag dra ut med kameran! och hundarna får följa med, jag går ner till bryggan och njuter av kvällsolen :) 


 

s.

Ovido - Quiz & Flashcards