sanneback

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av sanneback - 7 juli 2011 16:56

.... har ingen lust med något!! nu kommer en omgång till, hela min kropp känns som ett stort blåmärke som gör ont! spelar ingen roll om hur man rör sig, kläder eller rör på mig så gör det ont! jag önskar just nu att solen kunde försvinna ett par dagar, regna och vara kallt! då kan jag kurera med tabletter och kortisonsalva utan att oroa mig för solen! då kanske jag kan läka riktigt, men nu tar detta all kraft och jag är så trött och ledsen, jag brukar inte deppa ihop för detta, för jag vet att ja har problemet, men nu har jag inte varit helt bra på nästan tre veckor och det tär på huvudet, 


 

annars försöker jag jobba så gott jag kan, men det går knappt! imorgon skulle det bli sämre väder och jag bara hoppas på det! kanske man kan sätta lite mer än dom här dagarna som varit så varma, för nästa vecka är jag på dagis och kan inte sätta något mer, vilket suger med tanke på att jag tjänar dubbelt så mycket på att sätta plant än jobba där! för sätta på kvällarna efter jobbet kanske!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards