sanneback

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av sanneback - 6 juli 2011 19:36

gårdagen!


             


idag!


   


            


 

efter jobb blev det avkoppling vid vattnet! det har varit sjukt varmt, gick knappt att jobba...imorgon börjar vi tidigare för att sluta tidgare och förhoppningsvis inte behöva jobba mitt på dagen då solen är som högst! när vi satt och åt hoppade små fågelungar ut från ett bo, vilket jag inte tror ska ske, men dom har sitt bo precis vid matplatsen och då störde vi väl dom... tänk att fåglar kan vara söta dom också?!


 

 

vi stoppade tillbaka dom, hoppas att dom klarar sig!



s. 

Av sanneback - 6 juli 2011 07:24

min kropp vill inte vara på topp... ont och känner mig hängig, hoppas att det går över snart! igår fyllde pappa år :) åkte dit och gratta han och maja hade gjort egen glass, riktigt gott var de! nu ska jag iväg och jobba....ser ut som att det kommer bli finväder, gruvar mig att stå i stekande sol!


 

s.

Skapa flashcards