sanneback

Alla inlägg under juni 2011

Av sanneback - 22 juni 2011 18:30

allt flyter på med jobbet! sjukt skönt att ha något att göra om dagarna... synd bara att jag är ledig igen efter denna vecka, och jobbar inte förrns vecka 28!

och nu när solen tittar fram fick jag suget efter att fota, drar ut och ser om jag hittar något !


 


s.

Av sanneback - 21 juni 2011 16:10

jobbar på med barnen, och på torsdag ska vi dansa runt midsommarstång som vi ska bygga imorgon! har för mig att jag var med förra året också :)
annars så händer det inte så mycket mer än att det blir lugnt resten av dagen/kvällen.. jo vi ska in på bolaget och handla lite, känns som om att det kommer bli ganska utplockat, och skönt att ha det klart innan torsdag! 


   


s.

Av sanneback - 20 juni 2011 21:38

lördagens fest var riktigt rolig! och kan ju säga att "gammelfolket" är värre på att dricka och dansa än vad vi "unga" är!  härligt att se att man kan släppa loss fast man är 40++ :)


 
 familjen 

 

Alla med respektive!


Idag har jag jobbat, 9-15.30 och kommer göra det resten av veckan också! ganska slöa timmar men tjänar ju lite pengar alla fall :) har inte så mycket jobb i sommar, det blir vecka 28, 31 och 32, vilket på ett sett känns ganska skönt, speciellt om det blir plugga till hösten! 
Det börjar smidas planer till midsommar också, lite folk, gott käk och lek! plus en hel del god dricka antar jag :p det kommer bli kul! efter midsommar blir det inte en droppe alkohol förrns yran! punkt.


s. 

Av sanneback - 18 juni 2011 12:19

gårdagen bjöd på god middag med joel, anna och pontus på brunkullan :) plus vinet vad min kompis, dock funkar det inte riktigt med en vit helg! fast tror juli kommer vara lite lättre, nu ikväll är det fest för mamma och magnus som har gift sig, sedan nästa helg är det midsommar!


 

ser ju bara hur håret ser ut, mörkt! nu ska jag ut och röra på mig, sedan svida om till finkläder! 


s.

Av sanneback - 16 juni 2011 18:27

okej, nu ser man alla fall normal ut i håret! och tack anna för sällskapet! men jag tycler dock att det blev lite mörkt, men vad fan, bättre detta än det sjukt fula jag hade innan !! kort kommer nog imorgon... annars så förlorade jag även ett vad.. så nu har jag det jag gör... 100 situps, 20 armhävningar och tre varv runt travbanan, jag har något att göra ikväll alla fall :) annars är jag sjukt sugen på att åka och fiska ikväll! men får se, lär ju vara hyffsat med mygg denna kväll!


 

ångrar lite att detta hår försvann, det var faktiskt fint, men dum som jag är ska ju förstöra allt! aja 


s.

Av sanneback - 15 juni 2011 20:53

mitt hår är förstört! och jag får skylla mig själv! skulle lägga i en mörkare toning för att jag var så sjukt ljus, och istället för att gå till frissan så är det ju billigare att köpa en toning för 90 kr! men men resultatet kan ju bli hur som helst! fan också! aja blir ju till att gå till frissan imorgon...går inte så här!


s.

Av sanneback - 14 juni 2011 23:13

vi åkte och fiska :)


         

bara joel som fick fisk :(



 

men det vart fint kvällsfika!


s.

Av sanneback - 14 juni 2011 09:24

Här är lille fölet som var nyckläckt :) mindre bra bilder, men använde på ljudlöst och ingen blixt, ska upp och kika på henne igen och ta bättre bilder!


   

annars har det inte hänt mycket alls! börjar bli less på att inte ha någe jobb just nu, men det kommer antar jag :) jag får göra allt roligt med att tvätta och städa! 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards