sanneback

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av sanneback - 29 juni 2011 22:40

klev upp sjuk tidigt för att sätta plant, men då var det fan extremt med jävla myggjävlar och knott så det gick inte! och så åkte vi upp vi för en tag sedan för det blåste ganska mycket, det funka två längder sedan sluta det att blåsa och pang så var det mygg och skit igen! ska se om jag hittar en mygghatt imorgon! kanske det går lite lättare... och  så har det varit finväder som tusan idag :) men jag har sutit i solen kanske 20 min totalt på hela dagen.. har så sjukt ont över allt! mitt ansikte, hals och händer är uppsvullna och irriterade! hälsocentralen ringer mig imorgon och jag ber till gudarna att jag får hjälp imorgon.. kommer inte orka annar, så här snygg är jag nu...........


                               

mår riktigt jävla dåligt över detta, för det gör ont vad jag än gör, pratar, äter, vrider huvudet! det är som små blåsor över allt, och torr och skit, vill bara dra täcket över mig och stanna tills det gått över! för vistas bland folk är inget allternativ med tanke på att vuxna människor stirrar mer än barn, och barn förstår jag men vuxna? aja nu ska jag kika gosip sedan sova! 


s. 

Ovido - Quiz & Flashcards