sanneback

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av sanneback - 27 juni 2011 06:47

uppe med tuppen idag... fick sova några timmar alla fall, för inatt vakna jag av att jag hade sjukt jobbigt att andas, visst jag kan ha haft tungt att andas ibland, men detta var faktiskt extremare än vanligt... orkar verkligen inte ringa hälsocentralen och be om tid för att få medecin, har nämligen bara en sort och den ska man bara ta nattetid när man lägger sig, och jag har slut på den jag ska ta vid såna här tillfällen! men vad jag har för erfarenhet av hälsocentralen är att dom är sjukt seeega och ger inte ut bara sådär fast jag använt samma medeciner i hela mitt liv!! 

nu ska jag dra och jobba med lillebroren, och det ser ju ut som om att det kommer bli stekande sol! 


                      


s.

Ovido - Quiz & Flashcards