sanneback

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av sanneback - 26 juni 2011 16:51

bildbomb! midsommar 2011 :)


             

              


God mat och dryck under hela kvällen :)

     

      

         

 

   Löqen försökte fria, men sofia valde ramzi istället ;)

        
     
helt slut!
  

        

hade en rikigt jävla bra midsommar :) !

Imorgon ska jag extraknäcka lite, inte fel med lite mer pengar i kassan!  

plus min mamma är bäst!!


s.

Av sanneback - 26 juni 2011 09:42

midsommar var riktigt roligt! bilder kommer upp när jag kommer hem, igår skratta jag mest hela dagen, tror man var övertrött för vi la oss 5 på morgonen och upp vid tio... jag, joel sofia, löqen och ramzi satt och skulle försöka dricka lite för allt i stan var stängt! funderade på bio, men det blev att vi satt mest och skratta och kika på tv! idag tittar äntligen solen fram :) varför kan den aldrig göra det på midsommar för? aja får se vad det blir idag, tror vi åker till lit och tar det lugnt! joel åker och jobbar och jag är ledig hela veckan.. vad ska jag hitta på? fast har för mig att det skulle bli bra väder, då ska jag ligga på ballkongen och må gott!


s.

Skapa flashcards