sanneback

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av sanneback - 2 juni 2011 23:53

har varit riktigt seg idag, inte gjort mycket mer än att bara tagit det lugnt :) hämtat bilen, köpt mat och lagat mat, vilket var extremt gott!  sedan har jag och joel bara myst i soffan, jag har pillat åter igen på photoshop... men jag önskar att jag kanske hade en bok eller så så jag kan allt :P för det blir ungefär detsamma och jag vill ju kunna göra olika bilder...men man måste ju lägga ner tid för att kunna lära sig riktigt om hur det fungerar, det kommer men jag vill kunna allt nu nu nu!


    

mimmi på studenten igår, detta var de jag lyckades få till idag :) 

nu ska jag ta och krypa ner hos baby som ligger och sover<3 natt


s.

Av sanneback - 2 juni 2011 14:43

igår blev det ju lite firandet för felix oxh anna som tog studenten :)


 


 


Grattis Grattis! och välkommen till verkligeheten, det är nu de börjar!


 


 

har massor av härliga bilder på studenter!! igår kväll så blev det dricka med joel, ramzi, löqen, och pontus, innan vi gick och kolla på alla vita mössor på trappan och österäng! sedan skule vi in på marité, säger bara för fan för vakterna där! så sjukt sura och sega på att släppa in folk! dom kör ju på att ha en jävla lång kö istället för folk på insidan! så jag och joel sket i det...vi gick och käka burgare och åkte hem sedan :) vi bägge sov till 13 idag! mysigt som fan<3 idag eller kanske ska säga eftermiddag/kväll vet jag inte alls om vad som händer, det blir nog bara lugnt!


s.

Skapa flashcards