sanneback

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av sanneback - 3 maj 2011 20:32

ger upp med att försöka ladda upp bilder på facebook från thailand, bara hälften av bilderna kom upp och man har ju 500 bilder att välja mellan så man tar ju dom bästa, och man orkar ju inte sitta och tryck om allt flera gånger, så jag skiter i detta nu och tar och lägger mig och sover! så sjukt trött! imorgon ska jag fixa mitt hår hos erika, har blivit så sjukt blond efter allt sol och saltvatten :P så får se om jag ska fortsätta vara de eller göra det mellanblont :) visar sig imorgon! 


natt natt s.


Av sanneback - 3 maj 2011 18:10

fan vad sugen jag är på att tattuera mig, men vette fan om jag tål de, med färgen.. jag ska ju som vara allergisk mot allt så måste testa om jag kan fört :P men om det går så kommer jag tattuera mig helt klart :D 

idag har jag träffat marielle, vilket jag inte gjort på länge, alltid mycket att prata om när man ses, och alltid lika kul :) sedan så har man tvättat en del av stora evighetshögen av kläder, tar aldrig slut... men det är ju fyra personers kläder under två veckors tid, det är en hel del :P ska snart byta om och sedan blir det gympa med tanterna :P springer nog ner och sedan hem, måste röra på mig och känner att huvudet måste de också... jag bearbetar saker bättre när jag tränar, jag tänkter klart och får bort tankar på ett bättre sett, springa springa!!!


                                              saknar thailand <3


 


s.

Skapa flashcards