sanneback

Alla inlägg den 13 april 2011

Av sanneback - 13 april 2011 22:29

ett stort grattis till mormor som fyller år idag :) och att det är 2 dagar kvar till vi snart är påväg till thailand! och det kommer bli underbart att bada i havet och sola ( om det inte bara regnar ) :P men det kommer bli skönt ! och systemkameran får följa med så hoppas att många fina bilder kommer med hem :)
har inte börjat packat än, och jag vet inte, känns inte som om att vi ska åka, men packningen blir nog klar imorgon, men vad fan ska man ha med? :P

gjorde klar min byrå idag...


                                                                  

                                           


jag är nöjd med resultatet och den kommer passa i en hall eller liknade framöver

nu kikar jag bb och funderar på allt jag ska ha med mig.. jobbigt jobbigt!

imorgon så ska jag, packa klart, ladda och fixa med kamrorna, se till att jag får med mig alla salvor, piller mm.. och det jobbigaste av allt, vad ska man åka i?


ska även åka och träffa joel imorgon natt för att träffa han innan jag åker, han kanske inte hinner ses på fredag morgon, så får ta vara på tiden då han kommer till stan på natten, så vi ska käka hamburgare och mysa i lastbilen ;)



s.      

Av sanneback - 13 april 2011 00:25

har haft en superbra eftermiddag/kväll hos mimmi :) vi laga chiliconcarne och gud så gott det blev! det är så sällan man äter de, kommer laga det oftare alla fall! efter åkte jag och träffa joel en snabbis när han skulla lasta av, känns sjukt segt att vi inte kommer ses förrns fredag sedan den 1 maj... men bara att bita ihop<3


                       


abbe hade troligtvis magkatarr...så han ska först svältas i 24 timmar, sedan får han börja äta lite om dagen och se till att han får i sig vatten! jobbigt att vi åker och han ska vara sjuk... hoppas bara att mormor tar hand om honom och inte ger han för mycket mat som hon alltid gör :P men nu måste hon hålla i detta för att han ska bli bra! min mormor är en djurvän till 1000 och hon fixar det :)


fick en låt av mimmi som spelades på en kompis minnsesstund och begravning... sofia... lyssna på den i bilen på väg hem och det kändes tungt, hon var den mest underbaraste och härligaste människan.. och helt plötsligt vara borta?! 

så för att få av mig känslorna och kunna sova så tog jag på mig springkläderna och kuta! 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards