sanneback

Alla inlägg den 11 april 2011

Av sanneback - 11 april 2011 22:23

träningen gick bra, sista dagen med våran tränare vi haft i 4 år tror jag... men vi har fått en ny som är riktigt bra och jag deppar inte för de, det jobbiga är att jag kanske inte kommer spela nästa år och det känns riktigt tråkigt :/  för basket är något jag älskar att hålla på med, och det känns tråkigt att behöva sluta, men jag måste ta och börja plugga annars kommer jag ingen vart!!

så ska även söka sjuksköterskeprogrammet också, men vet inte alls hur det kommer bli, men måste fixa de innan jag åker för sista anmälningsdatumet är den 15 april! och det är så mycket som ska göras och jag har ingen koll alls på vad :/


 och abbe har typ blivit dålig, han spyr och äter inte riktigt så det känns mindre bra nu när man åker snart, om han spyr imorgon så åker vi in med han på djursjukhuset så får dom kolla upp de! men vi hoppas att han är som han brukar vara imorgon :)   

kikar på bb nu och sedan blir det sängen, imorgon ska jag börja packa sedan ska jag käka middag med mimmi :)


natt s.

Av sanneback - 11 april 2011 19:32

har varken suttit vid bloggen eller på facebook för att jag har bara inte orkat, kännts riktigt bra och skönt att bara släppa allt för några dagar :)
helgen har varit bra och mysig, jag, joel anna och pontus gick ut i fredags, hade det mycket trevligt :) lördag och söndag blev det mycket lugnt med joel!


idag så har jag äntligen köpt mig en resväska :P


     


snygg va? haha den kosta 1696 kr på accent i stan, jag köpte denna för att inte så många har den (tror jag) sedan att den var lite roligare än en svart! men det är dyrt med en redig väska, men lika bra att köpa en riktigt och ha den flera år istället för att köpa den för halva priset och den håller 2 resor... jag är nöjd!

det är nu bara 4 dagar kvar och jag är fan nervös :S men det går nog bra :)

mamma är just nu magsjuk och vill verkligen inte ha det! bara för att blir man väl sjuk på torsdag kväll och man åker fredag morgon... peppar peppar! 


känns lite segt för idag åkte joel och jobba, han kommer vara borta hela veckan, sedan kommer vi kunna synas typ tre timmar innan jag far på fredag morgon sedan syns vi inte förrns 1 maj! lång tid men det kommer gå fort tror jag, nu ska jag stcka och träna :)


s. 

Skapa flashcards