sanneback

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av sanneback - 31 mars 2011 19:57

sista kvällen på mars och det ser ut som i januari... det vräker ner snö så nu är det vinter igen :( jag som vill ha vår och sol ! men får vänta lite till då! 1 april imorgon och då blir det jobb, 9-16.30 undra om barnen kommer säga april april jag kan lura dig vart jag vill? ett x antal gånger imorgon, det visar sig men jag har känn på att det kommer låta så mest hela dagen :P om jag känner barnen rätt! 


idag så har jag städat mest hela huset tror jag, fy men fan vad fint det blev! sedan bar det av till stan, kära joel kom och hämtade mig :) vi åt sedan hämta ja en byrå som jag ska fixa med, den ska slipas och målas, sedan byta handtag!        


                        

tror det kommer bli riktigt bra när jag väl är klar, får se, men denna kosta 160 kr på pingstkyrkan och sedan färg och sånt på de! inte så farligt tycker jag, med tanke på vissa byrårar man köper är trasiga så fort man stoppar något i dom, denna är väl byggt och håller förmodligen mycket längre! ne nu tv !

jo just vi vann matchen igår fast halva laget var magsjuk! men vi spela sjukt bra!


s.


Skapa flashcards