sanneback

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av sanneback - 25 mars 2011 22:11

jag är sjuk :( fan alltså jag ville verkligen spela dessa matcher i helgen... men bara för att så ska det skita sig.. less! faber och mår skit, ingen mat i magen och jag har ont i hela kroppen... gillar de inte alls, men har hela huset för mig själv och abbe som sällskap plus den tiger :) sedan inatt kommer herr sjölund till mig, fast jag är sjuk <3 


    mina kopisar denna kväll :)


s.

Av sanneback - 25 mars 2011 17:57

idag följde jag med joel på sjukan, handen sån mycket fin ut så det är ju bra:)

mådde dåligt mest hela morgonen, men trodde de var för att jag inte ätit någe frukost...men åkte till lit och käka lunch sedan klippte joel sig, vi åkte tillbaka till stan och mådde forfarande skit... så nu har jag besökt toan kanske 15 gånger, mår illa och sjukt ont i magen :( så har nog magsjuka.... de menas också med att det blir ingen middag på sir wingston eller någon match i helgen :( jag är så less.....

så nu blir det soffan och soffan hela kvällen, förhoppningsvis lite cola på de.


s.

Skapa flashcards