sanneback

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av sanneback - 24 mars 2011 17:36

det fick bli en kort runda på rullbandet... problemet med det är att det är så sjukt tråkigt att springa där än ute, så fort det blir bra väglad och inte så att man blåser bort så springer jag ute! här är alla fall dressen som jag kommer använda i thailand rätt så mycket skulle jag kunna tro ...


       plus solglasögonen  


ge mig sommar !! ikväll åker jag till joel, ska med han på sjukan imorgon, sedan till erika för han ska klippa sig :) plus jag behöver gå på stan !!! 


s.     

Av sanneback - 24 mars 2011 13:01

fan vad less jag är på vädret :/ gick ut med abbe en stund men blåste nästan bort plus så halka man vart man än gick, så det är mindre kul.... jag som skulle ut och springa senare idag men det blir nog rullbandet istället! 

jag som ville ha vår och härligt väder !


 


men våren verkar man få vänta på ett tag till, men om 22 dagar åker vi till thailand och jag längtar så extremt mycket :) förhoppningsvis när man kommer hem den 1 maj är det nog vår, annars jävlar!!! haha nu ska jag hänga tvätten...


s.

Ovido - Quiz & Flashcards