sanneback

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av sanneback - 14 mars 2011 21:54

efter jobbet så åkte jag till stan och beställde glasögonen, jag är nöjd, men det är lite dyrt, men men jag ville ha dom :) sedan åt jag middag med mimmi, trevligt! efter så åkte jag hem för träning!

men mår inte riktigt hundra om man säger så, mår illa och är trött.... vill verkligen inte ha någon magsjuka. skulle inte förvåna mig om jag skulle få de, med tanke på att hela dagis har haft magsjuka... det visar sig! 

fick även hem säsong 1, 2 och 3 av gossip girl, nu ska jag börja se serien från början, så nu har jag något att göra under dagarna :P


s.

Av sanneback - 14 mars 2011 13:07

funderar fortfarande på om jag ska köpa glasögonen eller inte?? så här ser dom ut,

men det känns som om jag verkligen inte passar i dom, men man vänjer sig antar jag, dom är väldigt olik än dom jag har nu, men som sagt alltid kul med något nytt :) får se, ska till optikern idag efter jag jobbat och bestämma mig!

för just nu har jag rast, och ska snart jobba igen :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards