sanneback

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av sanneback - 7 mars 2011 21:35

varit iväg på träning, duschat och nu sitter jag i sängen med sällskap av denna söta sak, underbar hund :) han är trött och jag är trött....sova!


  


men ska kika lite på utbildningar, fundera och sedan komma fram till något som jag ska söka, har ju redan sökt till vindkraftstekniker men behöver nog ha en plan b också.. jag kommer kanske inte in och då känns de tråkigt att inte kunna ha flar alternativ att välja på, men mina betyg suger och kommer inte få så mycket bättre på högskoleprovet heller! jobbigt, för jag vill verkligen plugga och komma vidare, kommer ingen stans nu med att vara arbetslös... och något jobb kommer jag inte att få mer än de jag har! så har bara ett alternativ, men det är så sjukt svårt att veta vad man ska göra i livet!!!! 



natt s. 

Av sanneback - 7 mars 2011 16:14

idag så ringde dom från jobbet kl 7 imorse, bara för att så klart hade man varit uppe lite längre och kikat film och inte trott att dom skulle ringa, men men... är alla fall glad att jag får jobba lite! ska även jobba 9-17.30 imorgon :) då ska småttingarna åka skidor i klöstaloppet som dom kallar de :)

och så är det fet tisdagen imorgon ;) seeeeeeeemla!        

ikväll ska jag på träning, sedan bara ta det lugnt! fick bara några bilder hem av dom som jag beställde i torsdags, så antagligen kommer det ett brev imorgon och så får jag hämta resten på ica :) det visar sig! 

Skapa flashcards